понеділок, 10 жовтня 2016 р.

Зі Всесвітнім днем психічного здоров'я!

Гарне здоров'я є найважливішим благом в нашому житті, проте його стан залежить від нашого ставлення до нього. Кожен знає, що підтримувати здоров'я набагато простіше, ніж його повернути, однак швидкий ритм життя і підвищені вимоги до себе відволікають сучасних людей від свого стану - то часу немає для себе, то бажання. Говорячи про здоров'я, найчастіше мають на увазі надійну роботу серця, дихальної системи та внутрішніх органів, здоровий зовнішній вигляд і міцні м'язи. Безумовно, це свідчить про наявність здоров'я, але здоров'я фізичного, і нічого не говорить про здоров'я психічне.
 На жаль, сучасна людина погано знайома з терміном «психічне здоров'я», а більшість людей не знають, як побороти невроз і як вийти з депресії без допомоги лікаря. У практиці психологічної допомоги здійснюється ряд заходів, спрямованих на лікування та на підтримку психічного здоров'я. Багато людей наївно вважають, що перемогти депресію або інший розлад набагато простіше, ніж почати вести здоровий спосіб життя і підкоригувати свої звички. Однак і те й інше вимагає від людини повної самовіддачі і достатньої кількості часу.
Бажаємо, щоб ваше фізичне і психічне здоров'я завжди було в нормі!

 



Немає коментарів:

Дописати коментар