пʼятницю, 11 жовтня 2019 р.

10 жовтня - День психічного здоров'я

10 жовтня- Всесвітній день психічного здоров'я- привід нагадати громадськості про проблеми психічного здоров'я та мобілізувати зусилля щодо його збереження і укріплення. 
До Всесвітнього дня психічного здоров'я спеціалістами психологічної служби в закладах освіти організовано і проведено різноманітні заходи: психологічний паркан побажань та компліментів «Як подарувати радість», ігри та вправи "Осінні таємниці гарного настрою", "Радію душею, сміюсь серцем", години психолога "Я приймаю рішення", "Потурбуймось про своє здоров'я",акції "Перерва самопізнання", "Дзеркало самопідтримки", квести "Пазли психічного здоров'я" та багато інших. Спеціалісти психологічної служби прикладають зусиль, щоб зберегти психічне здоров'я всіх учасників освітнього процесу, попередити суїцидальну поведінку наших дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар